Friday, August 28, 2009

Tamat Sudah Penat Lelah!!!

Hai cume...Fuh!!! mmg betul2 da lm ak xupdate blog ak ni. da bersarang da nmpknyerrr..huhu. bukan per..ak mmg bz nga pesta konvo bru2 ni. mmg bz smpai xcukup tdo..erm,,biasalah nama lg program kan..of cos kena kerja kuat tuk jayakannya...

~tp...da lega sbb da abis da pun...he3>~

skg leh lah aku relakskan dr aku...tp xleh gak duk ats katil goyang kaki sambil menyanyi riang..oiiiii,,,xboleh! aku still lg da bnyk keje lain....apa lg lau bukan kuliah, assignment, kuiz dan mid sem! fuhhhhhh....teruk! 4 sure kena kejar blik pelajaran aku y tertinggal.huhuhu...

upernyer msih da keje y menanti aku. eh! of cos la kannn...lau x,,bukan student lah namanya...erm,,,ok xpee...buat jew..juz go on...

Rumus @ Formula aku...
"letih + penat= lega teramat"



skg kan da tamat...so memang lega teramatlah! he3...
pape pom memang bez lah join sbb dpt pengalamn baru...kt mn nk cari????
erm ok...ak pom nk terus go on lg my life...y lepas da biarkan,,y pnting skg ms depan lak...erm,,,,,jauuuuuuhhhhhh lagiiiiiiii.....!!!~~

~Kenangan Pesta konvo37~


-cerianya ajk cenderamata-


-glamour di sebelah Fahrin Ahmad~~-


-hilangkan boring time jg booth..^^-


-erm,,saat dinanti2..mlm last briefing-
ok cauw lu,,,ARIGATO!!!~~

No comments: