Monday, August 10, 2009

JOM MERIAHKAN PESTA KONVO KE-37!!!



Ha....pada semua, aku nak ajak korang g tapak pesta konvo kt DG...
apa ada kt sana??? uihhhh...bnyk wooo..mcm2 ada. lau xpercaya korang pergilah sdri..

tarikhnya,,,lau korg xnk bc kt banner di atas..ok baik..aku bgtau..
stat 12/8/09-18/8/09, bermula pd pukul 8-11 malam..
ha!!! jgn bg alasan xsempat nk pg..coz mmg msnyer sgtlah pnjg.........
boleh dtg pd bila2 ms y korg suker,..

nk tAU dgn lebih Lnjut...aku sarankan korg pgla tiap2 hari kt sana..nk suh aku terangkan kt sini mmg ke esok xabis...bnykkkkk.....n nti xsurprise lak...kan3?

ala...bukannyer jauh pon...n kenderaan jgn bimbg..mmg disediakan khas tuk ke DG..

TOLONGLAH...support kitorg...
kitorg dah letih glerrrrr n da bnyk curahkan ms ktrg tuk program ni..
tuk sapa jugak...? tuk korg sumer gak kan...????
so...dtglah ramai2...

lau bmbg sal H1N1..Ha!!! aku cdgkn korg pakai penutup mulut tu...ok x??
erm,,per lg nk ckp???
xde dh kot..

aku ni sbnrnya baru je pas abis gntung banner td..
mmg ngantuk glerrr tp esok da kuiz lak..
hu3....terpksalah berjg mlm..

erm....oklah...
tgn aku pon da letih n kejang dh duk taip bnda ni...
skg aku nk smbung bc tuk kuiz sok...

ok nitezzz everybody!!!!!!!!!!!!

No comments: