Sunday, August 30, 2009

Ramadhan ini.....


Hari ini genap hari ke 9 umat islam menunaikan ibadat puasa..(waktu aku tulis blog ini)....dan genap juga selama 9 hari aku berpuasa tanpa family di sisi..huhu,,sedihhhh....sob3,,


tak banyak yg berubah bagiku untuk ramadhan kali ini,,sama sj spt yg dulu cuma kini teman berbuaka dan bersahur aku dah bertukar!!! he3...
dulu rumet aku len..skg lain...kalau dikira skg lebih meriah kot sbb ramai ahli..hihik...syok jugak berbuka reramai,,,ngantuk pom hilang!(time sahurla..nge3)

berbuka dengan apa????
erm,,mcm2...nasi, nasi n nasi..kikiki
ada jugak yg mkn free..he3...
ha!!! jomlah reramai gi bukak pose kat masjid..tambah pahala dan kurangkan kos belanja...heheheheee..

nak kt letih tu mmg adalahh..biasalah pose kan...saper2 pon letih melainkan org y dlm keuzuran,,,erm...paham2lah yerk!
aduh!!!! aku ni da mslh kit..sbb gastrik..so,,,mmg perut sng agt berbunyik! lau xbersahur,,aii,,jwbnyer satu hari tulah perut aku meragam...huhuhu
(tp xpew..sabar itu separuh drpd iman..so,kenalah sabarrr..
^-^)

harapan aku tuk ramadhan kali ni samalah spt y lps2..huhuk!
nak perbanyakkan ibadah...
moga mndpt keberkatan & keredhaan dr yg Maha ESA..
moga dijauhkan drpd sgl kemungkaran..
hrp2 pose aku ni diterima oleh-NYA..aminnnn....


oklah..da xde pape kot..
erm...xsabar rsnyer nk balik beraya kt kg
(tgh layan lagu raya..la,la,,la..)
beznyerrrrrrr....
mak,,,,,tugulah kepulangan ankmu iniiii..he3
(xsbr nk beli brg2 raye n wat biskut raya..wah!!!)
makin lama makin terasa kehangatan nk berhari raya...
he3...sabar3...dah xlm lagi...
horeyyy!!!!! nak raya...!

erm oklah buat sumer y beragama Islam...
SELAMAT MGHABISKAN PUASA ANDA &
SELAMAT MEMERIAHKAN HARI RAYA AIDILFITRI!!!!~~

No comments: