Monday, April 11, 2011

Oh! Aku Terlupa....!

Tepat jam 12.00 tengah malam...telefonku berdering lagu 'forever' by damage...

"..i'll loving u...forever.,
deep inside my heart u'll leave me never,
even if u took my heart and tore it apart,
i would love u still forever.." OPS!

Terngiang-ngiang je kat telinga bunyi nada dering tu, tapi mata yang tertutup rapat tak mampu nak mengarahkan tangan untuk mengangkatnya....adusss!
'Biarlah kau telefon, deringlah puas-puas...'
ok, dah abis...tapi tak sampai 3 min, nada dering mesej plak berbunyik!
bukan sekali, bukan 2 kali, bukan jugak 3 kali....tapi berkali-kali...
Rileks lagi ni.....

Maklumlah,,,,keletihan yang teramat membuatkan diri ini terbaring selesa-selesanya di katil itu.
Dah berapa malam berjaga, malam ni kata orang, qadha! hihihikkks!
Hah!tengok, sebelum pukul 10 dah tidur! Sangat LETIH, TIRED, LETIH, TIRED!

 kerja kerja kerja kerja!

Tak payah cerita la faktor apa yang membuatkan KELETIHAN menjengah diri ini kalau dah musim-musim exam dengan bonus kali ni, berCINTA dengan TESIS...memang tak senang duduklah! huuuuuu~

*************************

Kelip-kelip mata mula nak nampak cahaya lampu bilik yang samar-samar....
Lebih kurang pukul 1.00 am aku tiba-tiba terjaga...Aduuuuiiiihhhhh!
Bising pulak memanggil telefon tu!

Bangun kejap...angkat fon dengan muka diganggu dan tak puas tidor...

conversations begin!

"pot.pet..pot pet..bla bla..bla..."

Me: Ha??????hahaha..
      :Awal sangat lah...lambat lagi la...(macam tu la agak2)

A :Xpe..nak jadi da first...

Me: Haha...ari khamis ni kot..

A:.................... (lupe..hihik)

Me: (tengok kalendar...ops!)
    :Ha!Hari ni dah 12???? Biar benar! Rasa lambat lagi!..bla bla bla.....! hahahahaha...!
A:????????!

Habis berbual, buka fon balik.....Tengok-tengok------------------------------

U have 3 missed call from 01*-*******
U have received 2++ message from.....(too many ooo)

Erk! Apesal lak ni?
Tetibe plak glamour malam ni ngalahkan artis!
hahahahah!!!!!hahahha!hahahaha! Lawak diri sendiri!

Hhahahahahahahha!!
Ada pulak....TERLUPA!!!
Patutlah rasa macam pelik semacam je hari ni....rasa macam ada LUPA-LUPA sesuatu jerk!
Rupa-rupanya hari ni hari spesel aku rupanya!
Adooosss! Macamana boleh lupa....Hari Lahir sendiri ni????
Nampak sangat,,,terlalu Bizi sampaikan Bday sendiri pun aku lupa...
Ni baru diri sendiri..tidak orang-orang yang aku sayang lagi!

huhu.....sangat mengHARGAI orang yang bagi wish kat aku...
tak kira melalui telefon @ FB @ ucapan di bibir.......
SAYANG SEMUA FAMILI AKU!
SAYANG SEMUA KAWAN AKU!!!
SAYANG SEMUA ORANG YANG SAYANG AKU! (hihikss gedixs)!


Thank You, Salamat, Arigato Gozaimas, syukran, Terima Kasih!!!


Terharu + gembira + bahagia + suka cita = hilang rasa letih!
Tiba-tiba boleh online pulak pepagi buta ni!

Takpa..nak ENJOY puas-puas sebab HEPPY!!!
hihihikkkks~




No comments: